Consiliul Judetean Suceava prin intermediul Serviciului Turism (CNIPT) va participa in perioada 18-21 februarie 2021, la editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei, pe aceasta cale vă transmitem alăturat informațiile referitoare la prima ediție virtuală a Târgului de Turism al României, transmise de către reprezentanții Romexpo, in atentia celor care sunt interesati sa participe la acest eveniment.

TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI – ediția de primăvară, virtual

După cum cunoașteți, începând cu luna martie 2020, din cauza măsurilor luate de autorități pentru combaterea răspândirii COVID -19, organizarea târgurilor și expozițiilor clasice, cu prezență fizică a expozanților și vizitatorilor, a fost interzisă. Cu toate acestea, Romexpo își dorește să fie în continuare locul ideal de întâlnire între cerere și ofertă, între expozanți și vizitatori și organizează primul târg virtual, ediția de primăvară a Târgului de Turism al României.

Ediția de primăvară a Târgului de Turism al României are loc în perioada 18 – 21 februarie 2021, în format virtual, pe o platformă special creată! Platforma este dedicată atât agențiilor de turism, touroperatorilor, participărilor internaționale și serviciilor turistice, cât si zonelor turistice din România prin intermediul: Unitatilor Administrativ Teritoriale, Consiliilor Județene, Primăriior, Asociațiilor de Turism, Oficiilor de Turism.
Platforma virtuală dă ocazia expozantului de a intra în interacțiune directă cu potențialul client prin tool-uri special create pentru acest scop. De asemenea, acesta va putea să își evidențieze cele mai bune oferte, dar și să participe la evenimentele online organizate în perioada târgului.

Prezentarea TÂRGULUI DE TURISM AL ROMÂNIEI – ediția de primăvară, virtual – o regăsiți atașat.

Motive de a participa

  • Târgul virtual este un instrument de promovare complex, intuitiv și are, din punct de vedere al accesibilitătii, adresabilitate extinsă. Acesta este optimizat pentru toate tipurile de aparatură digitală și nu exclude nicio categorie de posibil vizitator/ utilizator.
  • Veți avea parte de o participare unică în România pe o platformă virtuală, special creată și optimizată pentru a vă prezenta produsele și serviciile cât mai vizibil.
  • Prin participarea la expoziția virtuală, prezentarea companiei dvs se realizează într-un mediu exclusivist, adecvat, profesionist, cu tehnologie de ultimă generație.
  • Aveți oportunitatea de a vă face cunoscut brandul, de a vă prezenta ofertele publicului țintă și de a vă crește vânzările, de efectuarea de studii de piață, de consolidarea prestigiului corporativ, consolidarea rețelei de clienți și câștigarea altora noi, de feedback în timp real.
  • Interacționați cu vizitatori profesioniști si relevanți, minimum 5000 de vizitatori cuantificabili și înregistrați din segmentul de tineri, dinamici, pasionați de călătorii, cu compețente digitate. Atât expozanții cât și vizitatorii importanți din această industrie pot deveni clienții tăi iar aici au ocazia să te cunoască!
  • Târgul virtual este unicul instrument de marketing pe care nu îl susțineți singuri – la campaniile proprii, punem și noi umărul cu o campanie de promovare substanțială și extinsă pe toate canalele mass-media.

Înscrierea la târgul virtual
Formularele de înscriere atașate conțin informații complete despre tarife și condiții de participare. Vă prezentăm câteva detalii despre fiecare formular în parte:

  • Adeziunea Contract – este formularul pentru închirierea pachetului de participare; bifați pachetul pentru care optați; completarea acestuia este obligatorie și reprezintă contractual de participare la eveniment;

*Tarifele pachetelor de participare**:

  • Pachet BASIC – 400 euro + tva
  • Pachet ECONOMIC – 750 euro + tva
  • Pachet OPTIM – 1800 euro + tva
  • Pachet PREMIER – 3300 euro + tva
  • Pachet DELUXE – 5950 euro+ tva
  • Pachet EXCLUSIVE – 7150 euro+ tva
  • Formularul FV1 – prezintă pachetele de servicii detaliate (disponibil în curând)

Pachetele pot fi vizualizate accesând linkurile:
https://myconnector.ro/virtual/romanian-tourism-fair/659/booth/6435
https://myconnector.ro/virtual/romanian-tourism-fair/659/booth/6434
https://myconnector.ro/virtual/romanian-tourism-fair/659/booth/6423
https://myconnector.ro/virtual/romanian-tourism-fair/659/booth/6421
https://myconnector.ro/virtual/romanian-tourism-fair/659/booth/6422
https://myconnector.ro/virtual/romanian-tourism-fair/659/booth/6420

  • Formularul FV2 – prezintă tematica expoziției – bifați categoria sau categoriile unde vă încadrați cu profilul de activitate
  • Formularul FV3 – se completează în cazul în care aveți co-expozanți
  • Formularul FV4 – prezintă informațiile cu privire la reglementările legislative pentru protecția datelor personale, este obligatoriu să fie transmis semnat și ștampilat
  • Formularul SV1 – prezintă serviciile extra, care pot fi comandate suplimentar pachetelor de participare.
  • Termenul de înscriere: 05.02.2021
  • Repartizarea standurilor virtuale se va face în funcție de sectorizarea pavilionului, pachetele de participare comandate și data înscrierii.

Etapele contractării:

  1. Expozantul completază formularele și optează pentru unul dintre pachetele de participare.
  2. În baza adeziunii contract și a pachetului comandat, Romexpo emite factura proforma. Confirmarea pachetului de participare de catre expozant se face în scris și este însoțită de plata a 30% din valoarea facturii proforma în termenul precizat în aceasta. Restul de 70% din valoarea facturii proforma se achită în termenul stipulat în factură.
  3. ROMEXPO transmite detaliile privind accesul în platformă numai după efectuarea plătii avansului de 30% din valoarea facturată.
  4. Expozantul confirmă în scris preluarea datelor de logare și autorizarea accesului în platformă.
  5. Expozantul încarcă conținutul digital al standurilor virtuale: documente, videoclipuri, oferte, link-uri catre pagini web, informații despre companie cu șablonul de stand pre-proiectat, ofertele în Market Place
  6. În funcție de pachetul de servicii pentru care a optat, expozantul beneficiază de:
  • stand în pavilionul virtual
  • contact direct cu vizitatorul prin chat sau video call
  • promovarea celor mai bune oferte prin tool-uri create pe platformă
  • întâlniri private cu partenerii
  • organizare de seminarii / interviuri web
  • feedback de la vizitatori în timp real
  • acces la zona de conferințe, business meeting point

Interacțiunea cu vizitatorii

  • Standurile virtuale sunt integrate în pavilionul virtual / zona expo; cu un click, vizitatorul se poate plimba prin pavilion și poate vizita standul dorit; vizitatorul accesează standurile pe baza mai multor criterii de cautare din tematica târgului și din market place, selectează și stochează expozanții/ofertele favorite. Vizitatorul are acces facil și rapid la pavilionul virtual din confortul propriei case.
  • Târgul de Turism al României oferă la această ediție o experiență unică, prin interacțiunea video call sau chat cu vizitatorii, menținând astfel contactul direct pentru achiziționarea vacanțelor personalizate, pentru promovarea zonelor tusistice si serviciilor din domeniu, pe platforma virtuală.

Toate informațiile referitoare la târg pot fi accesate pe www.targuldeturism.ro

Prezentare comerciala TTR I 2021 – ro

FV3-CO-EXPOZANTI-2021-TTR1

FV2-Tematica-2021-TTR1

Adeziune-contract-2021-TTR1

SV1-ServiciiExtraTTR1Virtual