BIROUL VIRTUAL
Biroul Virtual creat de Camera de Comerţ şi Industrie Suceava este un nou serviciu oferit de CCI Suceava companiilor care doresc să îşi desfăşoare activitatea fără suportarea costurilor aferente unui birou standard.
Avantaje
- Cea mai simplă soluţie pentru dezvoltarea afacerii;
- Adresa recunoscută pentru afacerea dumneavoastră în sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava;
- Acces la dotările Biroului Virtual;
- Spaţiu eficient pentru întâlnirile de afaceri;
- Fără cheltuieli pentru biroul dumneavoastră;
- Fără garanţii;
- Fără costuri de amenajare a biroului;
- Fără cheltuieli de personal;
- Fără costuri de telecomunicaţii (telefon, internet);
- Fără costuri de marketing şi publicitate;
- Fără cheltuieli de instalare;
- Fără birocraţie fiscală.
Servicii
Vă oferim 2 pachete de servicii ale Biroului Virtual, Start-Up şi Business, pentru orice buget, de orice dimensiuni şi pentru orice situaţie.
De asemenea vă oferim şi 5 servicii opţionale pentru cei interesaţi de externalizarea serviciilor de marketing, juridice, de resurse umane şi de contabilitate.
PACHETUL START-UP
Servicii incluse
- Servicii telefonice – Preluarea personală a apelurilor. Beneficiaţi de un număr de telefon individual. Secretariatul nostru va prelua apelurile răspunzând cu numele firmei dvs, în toate zilele lucrătoare. Excepţie fac apelurile în masă sau acţiuni de marketing;
- Servicii poştale – Scrisorile vor fi scanate în cel mult 24 de ore şi transmise pe adresa dvs de e-mail. Adresa de e-mail va fi pusă la dispoziţia dvs. pe serverul nostru, astfel încât să ne putem asigura ca toate mailurile ajung la dumneavoastră;
- Servicii de E-Mail – Dacă aveţi deja o adresa de E-Mail a firmei din România aceasta poate fi verificată zilnic de către secretariatul nostru;
- Card Membru CCI Suceava – Cu ajutorul acestui card beneficiaţi de diverse discounturi la serviciile oferite de CCI Suceava;
- Acces online – Vă permite să accesaţi online corespondenţa scanată, apelurile primite sau documentele firmei dvs.
PACHETUL BUSINESS
Servicii incluse
- Servicii telefonice – Preluarea personală a apelurilor. Beneficiaţi de un număr de telefon individual. Secretariatul nostru va prelua apelurile răspunzând cu numele firmei dvs, în toate zilele lucrătoare. Excepţie fac apelurile în masă sau acţiuni de marketing;
- Servicii poştale – Scrisorile vor fi scanate în cel mult 24 de ore şi transmise pe adresa dvs de e-mail. Adresa de e-mail va fi pusă la dispoziţia dumneavoastră pe serverul nostru, astfel încât să ne putem asigura ca toate mail-urile ajung la dumneavostră;
- Servicii de e-mail – Dacă aveţi deja o adresă de e-mail a firmei din România aceasta poate fi verificată zilnic de către secretariatul nostru;
- Card Membru CCI Suceava – Cu ajutorul acestui card beneficiaţi de diverse discounturi la serviciile oferite de CCI Suceava;
- Acces online – Vă permite să accesaţi online corespondenţa scanată, apelurile primite sau documentele firmei dumneavoastră;
- Sediu legal – Vă oferim o adresa legală pentru sediul firmei dumneavoastră, o condiţie fără de care nu este posibilă înfiinţarea sau funcţionarea unei companii în România;
- Acces sală şedinţă / Acces sală conferinţă – Puteţi ţine o şedinţă sau puteţi utiliza una dintre sălile de conferinţă ale CCI Suceava;
- Evidenţă centralizată a apelurilor – Evidenţa centralizată a apelurilor, înştiinţarea automată via e-mail la fiecare apel nou apărut;
- Servicii fax – Recepţionare faxuri şi transmiterea în format PDF pe adresa dumneavoastră de e-mail. Arhivare faxuri. Până la 100 pagini/lună;
- Transmitere de informaţii – Transmitere informaţii după cerinţele dumneavoastră, exceptând apelurile în masă sau acţiunile de marketing. Până la 100 de apeluri/lună în reţeaua fixă. Convorbirile externe sau în reţelele de telefonie mobilă vor fi facturate separat.