Denumirea licitaţiei | Anunț de participare
Austria-Viena: Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică |
Numărul licitaţiei/codul de identificare la organizator | Număr de referinţă: 3901.03971 |
Obiectul licitaţiei | Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Clasificare CPV 30197642 Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică Contractul este împărțit în loturi: da Pot fi depuse oferte pentru toate loturile |
Produsele licitate | Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică (Gegenstand dieser Rahmenvereinbarung ist die Lieferung von Kopierpapier für öffentliche Auftraggeber in Österreich.)
– Kopierpapier Standard Ost – € 827.000,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier Standard West – € 828.000,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier Umwelt – € 147.000,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier Recycling – € 175.000,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier über 80g – € 70.000,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier C-Qualität – € 208.000,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier für das BMF – € 82.200,00 (Maximal zulässiges Abrufvolumen in EURO exkl. USt) – Kopierpapier für das BMLV – 19.000.000 Blatt Kopierpapier A4 und 500.000 Blatt Kopierpapier A3 |
Numele firmei organizatoare | Auftraggeber sind die Republik Österreich (Bund), die Bundesbeschaffung GmbH sowie alle weiteren Auftraggeber gemäß der den Ausschreibungsunterlagen beiliegenden Kundenliste, im Vergabeverfahren alle vertreten durch die Bundesbeschaffung GmbH |
Adresa | Adresă: Lassallestraße 9b Localitate: Wien Cod NUTS: AT13 Wien Cod poștal: 1020 Țară: Austria |
Telefon | +43 124570-0 |
Fax | +43 124570-99 |
support@bbg.gv.at | |
Adresa paginii web | Adresa principală: www.bbg.gv.at
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la: https://evergabe.at/NetServer/TenderingProcedureDetails?function=_Details&TenderOID=54321-Tender-17e731c5c71-7810db84b050c000 Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse pe cale electronică via: https://evergabe.at |
Persoana de contact/funcţia | |
Garanţia bancara de participare la licitaţie (Tender Bond) | Conform caietului de sarcini |
Documentele licitaţiei (caiet de sarcini, etc.: adresa de unde se poate obţine, preţul achiziţiei) |
Punctele de contact menţionate anterior |
Termenul limită de obţinere a caietului de sarcini | Data: 22/02/2022
Ora locală: 11:00 |
Termenul limită de depunere a ofertelor (data si ora) |
Data: 22/02/2022
Ora locală: 11:00 Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta Durata în luni: 5 (de la termenul-limită de primire a ofertelor) |
Data si ora deschiderii licitaţiei | Data: 22/02/2022
Ora locală: 11:00 |
Condiţii tehnice specifice (certificări, standarde, etc.) |
Conf. caietului de sarcini |
Condiţii contractuale specifice (legislaţie locală, etc.) |
Ofertele se redactează în limba Germană
|
Garanţia de buna execuţie (Performance Bond) | Conform Caietului de sarcini |
Experienţa necesară | Conform Caietului de sarcini |
Condiţii de plată | Conform Caietului de sarcini |
Transport | Conform Caietului de sarcini |
Relaţii suplimentare si sprijin la BPCE | Ambasada României – Biroul de Promovare Comercial-Economică Viena,
Adi-Cristina MITEA, consilier economic 1040 – Wien, Prinz Eugen Straße 60, Tel.: 00.431.503.89.41 Fax: 00.431.504.14.62 E-mail: viena.economic@mae.ro |