Camera de Comerț și Industrie Suceava, în calitate de partener al  evenimentului BUSINESS EVOLUTION, are plăcerea să vă invite miercuri, 24 aprilie, începând cu ora 08:30, la Hotel Mandachi din Suceava, unde domnul Lucian Gheorghiu – Președinte Executiv și doamna Elena Zamcu – Director Departament Programe de Finanțare, vor participa ca invitați speciali și vor vorbi despre proiectele și programele disponibile pentru companiile locale.

Conferința se adresează persoanelor de decizie – antreprenori, directori generali, directori de dezvoltare și IT, directori financiari – aducând soluții și informații noi, experiențe de succes, aplicabile imediat în procesul de management și dezvoltare a companiei.

Împreună cu partenerii noștri dorim să oferim soluții concrete, pentru finanțare, management performant, transformare digitală, creșterea vânzărilor, comunicare eficientă și dezvoltare personală.
Vom aborda teme de interes atât pentru conducerea companiei cât și pentru managerii departamentelor cheie în dezvoltarea companiei.

Agenda conferinței, moderată de Radu Soviani – Analist Economic & Jurnalist, este următoarea:

08:30 – 09:00 – ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR, CAFEA DE BUN VENIT & NETWORKING

09:00 – 11:00 – STRATEGIE PENTRU DEZVOLTARE – EVOLUȚIA MEDIULUI DE AFACERI, SOLUȚII DE FINANȚARE, DIRECŢII STRATEGICE DE DEZVOLTARE
Speakeri: Lucian Gheorghiu – Președinte Executiv, CCI Suceava; Elena Zamcu – Director Departament Programe de Finanțare, CCI Suceava; Liliana Agheorghicesei – Președinte, Patronatul IMM Suceava; Adrian Uleniuc – Director Regional IMM Moldova, Raiffeisen Bank România; Cristian Turcin, Cloud, Colocation & Professional Services Product Manager, Orange Business

  • Care sunt programele și proiectele de finanțare regionale disponibile pentru regiunea Nord-Est? Ce fonduri europene, guvernamentale și PNRR pot fi accesate? Cum evităm provocările procesului de aplicare și implementare?
  • Care sunt provocările, oportunitățile și soluțiile pentru dezvoltarea durabilă a companiei într-un mediu economic în permanentă schimbare?
  • Cum se finanțează dezvoltarea companiei? Care sunt opțiunile de finanțare disponibile?
  • Ce programe speciale au construit instituțiile financiare pentru a finanța dezvoltarea sustenabilă?
  • Cum să pregătim compania pentru transformare digitală și evoluție? Ce tehnologii și soluții digitale alegeți și cum?
  • Cum să protejați operațiunile de riscurile cibernetice?

11:00 – 11:30 – NETWORKING & COFFEE BREAK

11:30 – 13:30 – HOW TO…? – PREZENTĂRI APLICATE ȘI DISCUTII INTERACTIVE, PENTRU SOLUȚII DE MANAGEMENT PERFORMANT ȘI DEZVOLTARE
Speakeri: Alina Ungurianu – CEO, WISE MONEY; Elena Badea – Marketing & Sales Expert, Managing Director Valoria Business Solutions; Tudor Galoș – Senior Consultant, Tudor Galoș Consulting; Dumitru Ion – CEO, Doingbusiness.ro & Kompass România

  • Ce resurse și aplicații să utilizați pentru a vinde mai mult și pe mai multe piețe?
  • Cum să păstrați clienții și să le oferiți cea mai bună experiență?
  • Ce aplicaţii, date şi contacte puteți folosi pentru creșterea afacerii?
  • Care sunt soluțiile AI deja disponibile pentru vânzări și marketing? – Oportunități și provocări
  • Cum găsiți, formați, motivați și păstrați cei mai buni angajați?
  • Limbajul non-verbal în afaceri. Tehnici de profilare.

Partenerii evenimentului sunt:
Partener Principal – Raiffeisen Bank, Parteneri – Orange Business, Kompass Romania, Wise Money, Digiquery, Valoria Business Solutions, Tudor Galos Consulting, Mandachi Hotel & SPA, precum și Camera de Comerţ și Industrie Suceava, Patronatul IMM Suceava, Partener de mobilitate – Mercedes-Benz România.

Vă puteţi înregistra direct pe site-ul conferinţei, unde puteţi găsi informaţii actualizate permanent despre agenda şi speakeri.

Participarea dumneavoastră nu implică nicio taxă, iar invitația este valabilă pentru 3 persoane din companie.