Evenimentul a fost organizat în cadrul proiectului IMPULS – Îmbunătățirea cunoștințelor angajaților și promovarea învățării pe tot parcursul vieții în rândul companiilor din Regiunea Nord-Est, cod MySmis 128044, fiind ultimul din seria celor 4 workshop-uri stabilite prin acest obiectivele acestui proiect.
Workshop-ul s-a adresat reprezentanților IMM-urilor din județele Regiunii Nord – Est, având ca scop identificarea nevoii de training din cadrul companiilor participante și validarea de programe de formare profesională în scopul furnizării acestora către angajați.
Pentru că martie este ”luna femeii”, prin acest eveniment am dorit să promovăm femei de afaceri și modele de leadership feminin, să abordăm teme de discuție legate de conceptul de dezvoltare și branding personal și să evidențiem importanța formării profesionale ca parte integrantă a strategiei companiei.
Pe lângă prezentarea proiectului IMPULS, pe agenda evenimentului au avut loc și o serie de prezentări a unor afaceri feminine de succes.
Prezentatorii ne-au vorbit despre modul prin care o companie reprezintă materializarea unei viziuni și este rezultatul competențelor celor care fac parte integrantă din ea.
La finalul evenimentului, a avut loc o sesiune de wine networking sponsorizată de Cramele COTNARI, prilej prin care, invitații au avut ocazia de a socializa și expune diferite opinii privind tematica evenimentului.