antet 2015

INVITAŢIE

Stimată Doamnă/Stimate Domnule

Director General,

Camera de Comerţ şi Industrie Suceava are deosebita plăcere de a vă invita să participaţi la misiunea economică organizată cu ocazia sărbătorilor de iarnă:

Piaţa de Crăciun

Munchen – Salzburg –Viena – Budapesta

28 Noiembrie – 4 Decembrie 2015

Ziua 1: Ora 6 – plecare din Suceava, pe traseul Cluj – Oradea. Cazare în GYOR.

Ziua 2: Plecare către SALZBURG şi vizitarea Grădinile Mirabell, Casa natală Mozart, Domul, Biserica Sf. Blassius, Hohensalzburg, etc.

Sosire la MUNCHEN, cazare. Seara se va vizita faimoasa Berărie Hofbrauhaus. Cazare în Munchen.

Ziua 3: Tur de oraş cu ghid local în MUNCHEN: Piaţa Karlstor, Fântâna Richard Strauss, Biserca Sf. Mihail, Catedrala Frauenkirche, Maximilianeum – Parlamentul Bavariei, Palatul Nymphenburg, Piaţa de Crăciun (una dintre cele mai frumoase din Germania) care se  organizează anual în faţa  Primăriei – Marienplatz. Liber pentru shopping şi vizite individuale. Cazare în Munchen.

Ziua 4: După micul dejun se va pleca spre VIENA. Vor fi vizitate, împreună cu un ghid local: Palatul Schonbrunn, Biserica Sf. Ştefan, Ringstrasse cu Opera, Parlamentul, Primăria, Ministerul de Război, Plalatul Hoffburg etc.
Seara se va vizita Piaţa Primăriei, unde se găseşte renumita Piaţă de Crăciun. Cazarea în Viena.

Ziua 5: VIENA, zi liberă pentru vizitat muzee şi pentru cumpărături. Dimineaţa grupul se va deplasa către Shopping City Sud, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Europa, având o suprafaţă totală de 851.000 mp şi peste 300 magazine. După-amiază întoarcere în Viena, unde se va vizita Mariahilfer Strasse, principala arteră comercială a Vienei. Cazare în Viena.

Ziua 6: După plecarea din Viena, în drumul către Ungaria se va face o scurtă oprire la Pandorf Designer Outlet (centrul comercial unde se întâlnesc firme de renume mondial, în nu mai puţin de 150 de magazine).

Sosire în BUDAPESTA şi cazare la Aquaworld Resort Budapest unul dintre cele mai mari hoteluri şi complexe de piscine acoperite din Europa, care se întinde pe 86.000 mp, având 21 de piscine cu o suprafaţă totală ce depăşeşte 3.300 mp. Aici veţi putea regăsi spaţii special amenajate pentru odihnă şi relaxare: piscine, piscine termale, piscină cu valuri, jacuzzi, mai multe tipuri de saună, zonă de relaxare, fitness, topogane acvatice, locuri de joacă etc.

Ziua 7: Plecare către România.

 PREŢ: 450 EURO + 399 LEI/persoană (cameră 2 paturi)

Preţul este valabil pentru minim 30 de turişti. Pentru un număr mai mic de turişti preţul se va majora după cum urmează:

–          Între 25 – 30 turişti +20 EURO

–          Între 02 – 25 turişti +45 EURO

Pentru camera single se va plăti un supliment de 190 Euro.

SERVICII INCLUSE:

  • Transport cu autocar modern, clasificat conform standardelor internaţionale.
  • 6 nopţi cazare cu mic dejun inclus, la hoteluri de 3* şi 4*:

–    1 noapte cu mic dejun la Gyor – Hotel Raba (www.danubiushotels.com)

–    2 nopţi cu mic dejun Munchen – Hotel Ibis Munchen City West (www.accorhotels.com)

–    2 nopţi cu mic dejun la Viena – Hotel Ibis Mariahilf (www.ibishotel.com)

–    1 noapte cu demipensiune în sistem buffet la  Aquaworld Resort Budapest, intrare nelimitată in Aquaworld, folosirea centrului wellness din hotel, acces internet, etc. (www.aquaworldresort.hu) 

  • Ghid pentru turul oraşului Munchen
  • Ghid pentru turul oraşului Viena
  • Însoţitor din partea agenţiei.

PREŢUL NU INCLUDE:

  • Intrările la obiectivele turistice şi ghizii locali pentru acestea.
  • Asigurarea medicală (se poate încheia şi la sediul agenţiei ~ 38 lei)
  • Vizită la Palatul Schonbrunn sau Hoffburg ~ 15 Euro/persoană.
  • Cina tradiţional vieneză în Grinzing ~ 25 Euro/persoană

Considerând că programul Misiunii Economice vă satisface pe deplin aşteptările dumneavoastră şi ţinând cont de caracterul activ şi dinamic al colaborării noastre, vom fi bucuroşi să ne onoraţi cu prezenţa la această acţiune si vă rugăm să primiţi, Stimate Domnule Director General, salutările noastre cordiale.

Achitarea costurilor Misiunii se va face la sediul C.C.I. sau în contul SC. BILCO TRADING SRL, CUI:RO8974382, RO64BTRL03401202380412XX – Banca Transilvania. 50% din costul pachetului se va achita până la data de 30 octombrie (necesar rezervări), iar diferenţa până la data de 15 noiembrie 2015.

În cazul în care oferta noastră prezintă interes, vă rugăm să ne contactaţi.

Persoane de contact:

–          Dumitru Mălăşincă, Director al Departamentului de Misiuni Economice, telefon 0230 521 506, 0741 221 493, e-mail: malasinca@ccisv.ro;
–          Camelia Gavriliuc, Director Departament Târguri şi Expoziţii, telefon 0230 521 506, 0740 354 737, e-mail: camelia.gavriliuc@ccisv.ro;
–          Lucreţiu Bilius, Agenţia BILCO TRADING, telefon 0722 536 958, e-mail: bilco@bilco.ro.

Aşteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră, asigurandu-vă de întreaga disponibilitate pentru colaborare.

   Cu stimă,

Lucian GHEORGHIU

Director General