Solicitarea unei clarificari de catre Evaluator din Modulul Back Office este precedata de  notificarea beneficiarului in Front Office.

Identificarea unei clarificari se face in Modulul Clarificari, dupa alegerea persoanei juridice.

i1.png

Imaginea 1- Notificare cerere in curs de clarificare

i2.png

Imaginea 2- Clarificari

 

Listarea clarificarii, in modulul Clarificari se realizeaza astfel:

  • Aplicatie
  • Apel (Schema)
  • Intreprindere
  • Subiect cerere de clarificare (Titlul cererii de clarificare)
  • Data transmitere cerere (Data transmitere clarificare, in format Zi-Luna-An, Ora:Minute)
  • Subiect raspuns (informatie completata de beneficiar)
  • Data transmitere raspuns
  • Actiuni:
  • Informatii clarificare- datele clarificarii introduse de Evaluator
  • Adauga raspuns clarificare

 

i3.png

Imaginea 3- Listare clarificare

i4.png

 

Imaginea 4- Informatii clarificare

La apasarea butonului Adauga raspuns-> sistemul deschide modal Adauga:

  • Prima partea a modalului este destinata informatiilor introduse de Evaluator in Modulul Back Office, respectiv Subiect si Continut
  • A doua parte contine Raspunsul la cererea de clarificare, respectiv Subiectul si Continutul raspunsului la cererea de clarificare

 

i5.png

Imaginea 5- Raspuns la cererea de clarificare

Beneficiarul completeaza informatiile in limita numarului de caractere impus de catre sistemul informatic, astfel:

  • Subiect- 200 de caractere
  • Continut- 3500 de caractere

Iar pentru a salva datele introduse- apasa butonul Salveaza.

i6.png

Imaginea 6- Subiect si continut raspuns la cererea de clarificare

In sectiunea- Fisiere incarcate- beneficiarul incarca documente cu privire la raspunsul cererii de clarificare.Astfel- alege si incarca documentul.

Documentul incarcat poate fi:

  • Descarcat
  • Sters

Dupa completarea tuturor informatiilor, incarcarea documentelor necesare, beneficiarul apasa butonul Inchide, iar raspunsul la cererea de clarificare este generat in aplicatia electronica de inscriere si  inregistrat in baza de date.

Acesta poate fi descarcat, semnat electronic de reprezentantul legal si transmis catre Evaluator.

 

i7.png

Imaginea 7- Fisiere incarcate

i8.png

Imaginea 8- Generare raspuns la cererea de clarificare

 

Apasarea butonului Descarca din Actiuni conduce la descarcarea fisierul pdf– raspuns la cererea de clarificare. Sistemul afiseaza mesaj de confirmare actiune- Fisierul a fost descarcat cu succes!

Acesta va fi semnat electronic de catre beneficiar in calitatea de reprezentant legal.

 

i9.png

Imaginea 9- Descarca fisier

i10.png

Imaginea 10- Model

Semnarea documentului pdf. Este precedata de trasmiterea acestuia. Astfel, beneficiarul apasa butonul Trasmite, iar sistemul deschide modal pentru incarcarea documentului semnat.

i11.png

Imaginea 11- Transmite

 

Beneficiarul alege documentul, sistemul valideaza operatiunea, iar beneficiarul apasa butonul Transmite pentru a finaliza.

i12.png

Imaginea 12- Alege document

 

Sistemul afiseaza mesaj de confirmare actiune– raspuns la cererea de clarificare- Raspunsul la clarificare a fost transmis cu succes!, si deopotriva afiseaza in timp real data transmiterii raspunsului, in format zi-luna-an, ora:minute.

i13.png

 

Imaginea 13-Finalizare raspuns