Beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.

Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:

  • Acceseaza tabul Contractare
  • Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
  • Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice1.jpg

    Imaginea 1- Contract

     

    Listarea contractului este vizibila pe structura:

    • Aplicatie
    • Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
    • Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
    • IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
    • Status contractGata pentru semnare
    • Actiuni
    • Modifica– Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
    • Incarca dovada cofinantarii
    • Descarca contract
    • Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar

    2.jpg

    Imaginea 2- Modifica

     

    Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.

    Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.

    Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.

     

    3.jpg

    Imaginea 3- Incarca dovada cofinantarii

    4.jpg

    Imaginea 4- Document incarcat cu success

     

    In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.

    5.jpg

    Imaginea 5- Dovada cofinantarii nu poate fi incarcata

     

    Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.