Beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
- Acceseaza tabul Contractare
- Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
- Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Imaginea 1- Contract
Listarea contractului este vizibila pe structura:
- Aplicatie
- Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
- Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
- IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
- Status contract– Gata pentru semnare
- Actiuni
- Modifica– Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
- Incarca dovada cofinantarii
- Descarca contract
- Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Imaginea 2- Modifica
Pentru a atasa fisierul- Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
Imaginea 3- Incarca dovada cofinantarii
Imaginea 4- Document incarcat cu success
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Imaginea 5- Dovada cofinantarii nu poate fi incarcata
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.