O platformă naţională online, care să integreze cât mai multe industrii şi să sprijine comercianții români să aibă acces rapid la piețe internaționale ar putea fi lansată anul viitor, a anunţat secretarul de stat Liviu Rogojinaru ieri, 22 iulie, în cadrul videoconferinței E-commerce Profit.ro – Cum schimbă pandemia fața comerțului? Cum pot fi atrași mai mulți clienți?

Cinci platforme pentru târguri și expoziții în online sunt deja în lucru la nivelul Ministerului, a afirmat secretarul de stat.

Pandemia ne-a provocat să găsim soluții, iar una dintre ele este reprezentată de comerţul online. Digitalizarea este o direcţie care a crescut şi s-a dezvoltat, iar la nivelul Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri analizăm mai multe modalităţi prin care să ajutăm firmele româneşti să iasă pe pieţele externe şi să vândă ca orice alt comerciant din lume”, potrivit secretarului de stat.

Secretarul de stat a transmis că fondurile europene alocate României prin planul european de relansare trebuie investite în industrii creative, inovative, iar ecommerce-ul poate fi un astfel de domeniu de activitate care aduce plus valoare.

Sursa: Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri