Cursul este destinat reprezentantilor din  firmele care vor sa-si implementeze un sistem de management al calitati sau care au deja implementat acest sistem si trebuie sa-l mentina. Pentu aceasta trebuie sa-si formeze personal  specializat  care sa stie sa coordoneze acesta activitate.

Tematica cursului;

  • Prezentarea cerintelor standardului ISO 9001:2015 respectiv ISO 19011:2011,
  • Leadership in sistemul de management al calitatii
  • Dezvoltarea unui program de obiective ale calitatii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizatiei, Management strategic
  • Asigurarea conformitatii sistemului de management cu cerintele legale si reglementare,
  • Asigurarea ca exista implicarea managementului in gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizatiei
  • Aplicarea instrumentelor si metodelor pentru imbunatatirea performantelor organizatie
  • Coordonarea programelor de audit intern si de audit de secunda parte,
  • Implementare, certificare, mentinere sisteme de management al calitatii. Studii de caz
  • Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfactiei clientului,
  • Dezvoltarea unui sistem de management al relatiilor cu furnizorii
  • Coordonarea, motivarea si sustinerea echipelor implicate in imbunatatirea practicilor, procedurilor, produselor si serviciilor organizatiei,
  • Gandirea bazata pe riscuri