Cursul este destinat reprezentantilor din firmele care vor sa-si implementeze un sistem de management al calitati sau care au deja implementat acest sistem si trebuie sa-l mentina. Pentu aceasta trebuie sa-si formeze personal specializat care sa stie sa coordoneze acesta activitate.
Tematica cursului;
- Prezentarea cerintelor standardului ISO 9001:2015 respectiv ISO 19011:2011,
- Leadership in sistemul de management al calitatii
- Dezvoltarea unui program de obiective ale calitatii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizatiei, Management strategic
- Asigurarea conformitatii sistemului de management cu cerintele legale si reglementare,
- Asigurarea ca exista implicarea managementului in gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizatiei
- Aplicarea instrumentelor si metodelor pentru imbunatatirea performantelor organizatie
- Coordonarea programelor de audit intern si de audit de secunda parte,
- Implementare, certificare, mentinere sisteme de management al calitatii. Studii de caz
- Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfactiei clientului,
- Dezvoltarea unui sistem de management al relatiilor cu furnizorii
- Coordonarea, motivarea si sustinerea echipelor implicate in imbunatatirea practicilor, procedurilor, produselor si serviciilor organizatiei,
- Gandirea bazata pe riscuri