CURSURI DE FORMARE PROFESIONALĂ
Ca urmare a analizei şi cerinţei mediului de afaceri local, prin identificarea nevoilor de formare ale antreprenorilor și angajaților din cadrul firmelor, Camera de Comerț și Industrie Suceava oferă o alternativă pentru serviciile de excelenţă în formarea continuă a resurselor umane.
Cursurile sunt acreditate de către Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), cursanţii obţinând la finalul cursului, în urma unui examen, un certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul Educaţiei Naţionale şi Autoritatea Naţională pentru Calificări, însoţit de suplimentul descriptiv care atestă competenţele dobândite.
8
Inspector în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă
specializare, cod COR: 325723
80 ore (40 ore teorie, 40 ore practică)
1.200 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- comunicare în limba oficială;
- competenţe de bază în matematică, ştiinţă şi tehnologie;
- competenţa de a învăţa;
- competenţe sociale şi civice;
- dezvoltarea profesională;
- planificarea activităţilor proprii;
- realizarea activităţilor de prevenire şi protecţie;
- realizarea semnalizării de securitate şi/sau de sănătate la locurile de muncă;
- instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- informarea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- stabilirea mijloacelor materiale şi tehnice necesare securităţii şi sănătăţii în muncă;
- prevenirea accidentelor de muncă şi a îmbolnăvirilor profesionale;
- participarea la cercetarea evenimentelor care produc incapacitate temporară de muncă;
- verificarea respectării prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- monitorizarea activităţilor de evacuare şi intervenţie în situaţii de urgenţă.
Condiţii minime de participare:
- studii medii (cu diplomă de bacalaureat);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de bacalaureat;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
3
Manager de proiect
specializare, cod COR: 242101
120 ore
800 lei/persoană
Curs online
Tematica cursului va viza în primul rând:
- introducere în managementul de proiect;
- programe de finanţare europene pentru perioada 2014 – 2020;
- abilităţi şi arii de cunoştinţe de management de proiect;
- dezvoltarea practică a unor propuneri de proiecte specifice organizaţiilor cursanţilor şi formalizarea propunerilor în vederea finanţării.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă)
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
5
Formator
specializare, cod COR: 242401
180 ore (60 ore teorie, 120 ore practică)
1.000 lei/persoană - curs finalizat cu obţinerea unui certificar de absolvire
700 lei/persoană - training (fără eliberarea unui certificat de absolvire)
Tematica cursului va viza în primul rând:
- aplicarea prevederilor legale referitoare la formarea profesională a adulţilor;
- realizarea analizei de nevoi privind formarea profesională a adulţilor;
- respectarea eticii şi a standardelor profesionale în formarea profesională a adulţilor;
- evaluarea competenţelor iniţiale ale participanţilor la programul de formare profesională a adulţilor;
- aplicarea procedurilor de asigurare a calităţii activităţii de formare profesională a adulţilor;
- comunicarea şi relaţionarea în procesul de formare;
- dezvoltarea lucrului în echipa implicată în procesul de formare;
- gestionarea conflictelor;
- organizarea activităţilor de formare;
- proiectarea procesului de instruire;
- elaborarea instrumentelor de evaluare;
- realizarea activităţilor de formare teoretică;
- realizarea activităţilor de formare practică;
- gestionarea şi administrarea resurselor specifice procesului de formare;
- organizarea procesului de evaluare a participanţilor la programul de formare profesională a adulţilor;
- efectuarea evaluării şi furnizarea feedback-ului privind revizuirea procesului de formare profesională a adulţilor;
- analiza şi comunicarea rezultatelor instruirii;
- dezvoltarea personală continuă a formatorului.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
2
Manager resurse umane
specializare, cod COR: 121207
120 ore (100 ore teorie, 20 ore practică, ~2 luni)
700 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane;
- coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane;
- coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane;
- coordonarea personalului din departamentul de resurse umane;
- elaborarea strategiei de resurse umane;
- monitorizarea costurilor de personal;
- monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei;
- organizarea activităţii departamentului de resurse umane;
- reprezentarea compartimentului de resurse umane.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă)
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
4
Expert achiziţii publice
specializare, cod COR: 214946
60 ore
1.000 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- programul anual al achiziţiilor publice începând cu 2016 Necesitatea publicării în cadrul SEAP a planurilor anuale de achiziţii publice de către Autorităţile Contractante. Semnăturile electronice; e-Cert, sistemul de informaţii on-line gratuit; Sistemele dinamice de achiziţie; Catalogul electronic; Noul SEAP;
- măsuri de corecţie şi ajustare a preţului/obiectului şi clauzelor specifice în cadrul derulării contractelor de achiziţie publică;
- acte adiţionale şi: documente constatatoare, reluarea competiţiei, modificarea substanţială a contractului, clauzele de variaţie, retragerea unui membru al asocierii contractante, înlocuirea contractantului;
- SEAP; Proceduri de atribuire off-line şi on-line (fonduri publice, fonduri europene): licitaţia deschisă (paşii de parcurs);
- soluţionarea litigiilor şi căilor de atac: noi modificări legislative privind întocmirea contestaţiei; cerere de recurs împotriva deciziei CNSC;
- măsuri de evitare a contestaţiilor; clarificări în soluţionarea contestaţiilor; contestarea procedurilor de achiziţie publică în faţa instanţelor; Limitele şi identificarea limitelor în care contestatorul poate valorifica informaţiile noi, obţinute cu prilejul studiului dosarului achiziţiei, în perioada de soluţionare a contestaţiei;
- nereguli, prevenire şi chei de verificare; Transparenţa şi concordanţa dintre preţul la care s-a încheiat contractul şi preţul plătit;
- soluţii privind: evaluările succesive în procedura achiziţiilor publice; analiza practică privind principiile care guvernează achiziţiile publice conform noilor proiecte;
- abordări practice la problemele privind:
- parteneriatul pentru inovare – în ce măsură răspunde necesităţilor autorităţilor contractante;
- posibilitatea autocorectării în timpul unei proceduri de achiziţii publice vs. tratament egal;
- modificarea contractelor aflate în curs de derulare, posibilă afectare ex-post a rezultatului procedurii;
- documentul european de achiziţie unic (DEAU) privind îndeplinirea cerinţelor de calificare; abordare legală vs. practică;
- împărţirea pe loturi, proceduri mai flexibile;
- plata directă a subcontractanţilor; motiv de asigurare eficientă a derulării contractului, în condiţiile asumate de părţi;
- noutăţi legislative privind contractele de execuţie şi contractele FIDIC.
- reguli de bună pactică; Dezbateri şi răspunsuri la problemele participanţilor;
- elemente de interes pentru participanţi privind Strategia Naţională în domeniul achiziţiilor publice; proiectul de Lege privind achiziţiile sectoriale; proiectul de Lege privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă);
- training (doar pentru persoanele care nu susţin examen ANC).
Documente necesare participanţilor la curs:
- formularul de înscriere;
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
1
Inspector/Referent resurse umane
specializare, cod COR: 333304
40 ore (2-3 zile/săptămână)
830 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului; Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului: Contractul individual de muncă; Contractul colectiv de muncă; Decizii; Adeverinţe; Documente resurse umane gestionate; Vechimea în muncă şi stagiul de cotizare; Jurisdicţia muncii; Regulamentul intern; Răspunderea disciplinară; Răspunderea patrimonială; Registrul general de evidenţă a salariaţilor în format electronic;
- organizarea recrutării şi selecţiei personalului; Comunicarea în mediul professional;
- întocmirea dosarului de pensionare;
- calculul şi întocmirea statului de plată pentru personalul angajat; Centralizatorul de salarii şi transmiterea documentelor la administraţia fiscală;
- calculul şi plata contribuţiilor la bugetele de asigurări sociale;
- impozitul: cota şi deduceri;
- termenele de calcul şi reţinere pentru impozit şi contribuţii.
Condiţii minime de participare:
- studii medii (absolvent cu diplomă de bacalaureat).
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de bacalaureat.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
9
Arhivar
specializare, cod COR: 441501
120 ore (60 ore teorie, 60 ore practică)
950 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- comunicare în limba oficială;
- competenţe de bază în matematică, ştiinţă şi tehnologie;
- competenţa de a învăţa;
- competenţe sociale şi civice;
- dezvoltarea profesională;
- planificarea activităţilor proprii;
- realizarea activităţilor de prevenire şi protecţie;
- realizarea semnalizării de securitate şi/sau de sănătate la locurile de muncă;
- instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- informarea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- stabilirea mijloacelor materiale şi tehnice necesare securităţii şi sănătăţii în muncă;
- prevenirea accidentelor de muncă şi a îmbolnăvirilor profesionale;
- participarea la cercetarea evenimentelor care produc incapacitate temporară de muncă;
- verificarea respectării prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
- monitorizarea activităţilor de evacuare şi intervenţie în situaţii de urgenţă.
Condiţii minime de participare:
- studii medii (cu diplomă de bacalaureat);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de bacalaureat;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
0
Auditor
specializare, cod COR: 214130
180 ore (60 ore teorie, 120 ore practică)
1.290 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- modul de interacţiune al organizaţiei cu părţile interesate în domeniul calităţii;
- dezvoltarea şi actualizarea documentaţiei referitoare la sistemul de management al calităţii (ISO 9001:2015);m
- anagementul calităţii (seria 9000) şi principiile auditului sistemelor de management;
- derularea etapelor specifice procesului de audit al calităţii;
- întocmirea documentaţiei specifice procesului de audit, căutarea de informaţii (internet/intranet);
- managementul riscului;
- tehnici de comunicare şi de obţinere a informaţiilor specifice procesului de audit;
- comunicarea consecventă şi eficace în situaţii dificile;
- analiza capacităţii de gestionare a echipei şi lucrul în echipa de audit;
- coordonarea echipei de audit;
- analiza şi aprecierea conformităţii sistemului de management al calităţii pentru succesul susţinut al organizaţiei (ISO 9004:2009);
- evaluarea gradului de implementare, menţinere şi îmbunătăţire a sistemului de management al calităţii şi pentru asigurarea calităţii (auditul calităţii);
- creşterea valorii auditului;
- asigurarea calităţii în activitatea auditorului.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă;
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
%
Competenţa comună – Competenţe antreprenoriale
iniţiere, cod COR: nu este cazul
90 ore
1.090 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- cadrul legal al deschiderii si dezvoltării unei afaceri;
- managementul strategic al afacerii;
- marketingul în afaceri;
- management financiar în cadrul afacerii;
- tehnici de negociere şi vânzări;
- dezvoltare personală – leadership şi etică în afaceri.
Condiţii minime de participare:
- studii minime obligatorii (învăţământul general obligatoriu);
Documente necesare participanţilor la curs:
- formularul de înscriere;
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după ultima diplomă de studii;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
6
Contabil
iniţiere, cod COR: 331302
180 ore
1.000 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- modulul Comunicare;
- modulul Bazele contabilităţii;
- modulul Inregistrări de operaţiuni economice;
- modulul Contabilitate aplicată.
Condiţii minime de participare:
- studii medii (cu sau fără diplomă de bacalaureat);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
#
Manager al sistemelor de management al calităţii
specializare, cod COR: 26192
40 ore
1.500 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- corupţia – fenomen social. Aspecte introductive, abordări. Formele corupţiei. Costurile corupţiei;
- analiza incriminărilor faptelor de corupţie;
- analiza reglementării infracţiunilor asimilate infracţiunilor de corupţie;
- infracţiunile de serviciu şi conexiunea acestora cu faptele de corupţie;
- transparenţă. Integritate;
- corupţia ca fenomen distinct în achiziţii publice şi fonduri europene;
- instituţii interne şi internaţionale din domeniul prevenirii, combaterii şi sancţionării faptelor de corupţie şi celor asimilate;
- conflict de interese. Incompatibilităţi. Incidentul de Integritate. Formă de prevenire a incidentelor de integritate şi a faptelor de corupţie;
- strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020;
- implementarea Strategiei Naţionale Anticorupţie prin documente şi proceduri de lucru la nivelul;
- managementul asigurării egalităţii de şanse;
- avertizorul de integritate;
- atribuţiile consilierului de etică şi ale consilierului de integritate;
- corelaţia cu standardul ISO 37001/2016 privind activităţile anti-mită;
- codul de etică al funcţionarului public;
- coduri de conduită ale personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice precum şi din entităţile corporatiste.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
$
Manager al sistemelor de management al calităţii
iniţiere, cod COR: 5220.1.1
40 ore
700 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- comunicarea cu clienţii – crearea mediului ambiental necesar vânzării;
- comunicarea într-o limbă straină – engleza;
- utilizarea calculatorului şi a Internetului în activitatea comercială;
- competenţe generale la locul de muncă – aplicarea normelor de sănătate şi securitate, reguli generale de igienă la locul de muncă, măsuri de prim ajutor în caz de accident, aplicarea procedurilor de calitate;
- competenţe de administraţie – întocmirea documentelor specifice activitaţii de vânzare, raportarea activităţii de vânzare, efectuarea vânzării şi încasarea contravalorii mărfii;
- noţiuni de comerţ şi distribuţie, comerţul cu ridicata şi amănuntul;
- sortarea, depozitarea, pregătirea şi transportul mărfurilor;
- administrarea ambalajelor şi a mărfurilor – depozitare, inventariere;
- satisfacţia clienţilor şi protecţia consumatorului.
Condiţii minime de participare:
- studii minime obligatorii (cel puţin absolvent al unei şcoli gimnaziale, respectiv 8 clase, 10 clase);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după ultima diplomă de studii;
- adeverinţă medicală – apt pentru meseria de Lucrător în comerţ;
- curriculum vitae.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
@
Manager al sistemelor de management al calităţii
specializare, cod COR: 242114
180 ore (60 ore teorie, 120 ore practică)
1.290 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- leadership în sistemul de management al calităţii;
- coordonarea, motivarea şi susţinerea echipelor implicate în îmbunătăţirea practicilor, procedurilor, produselor şi serviciilor organizaţiei;
- dezvoltarea relaţiilor de lucru eficace cu colegii şi alte părţi interesante;
- dezvoltarea unui program de obiective ale calităţii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizaţiei;
- dezvoltarea de planuri operaţionale pentru zona sa de responsabilitate;
- asigurarea conformităţii sistemului de management cu cerinţele legale şi reglementare;
- aplicarea principiilor managementului calităţii în activităţile curente;
- aplicarea metodelor de comunicare adecvate în transmiterea diferitelor tipuri de mesaje;
- asigurarea că există implicarea managementului în gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizaţiei;
- dezvoltarea şi implementarea abordării procesuale în toate procesele organizaţiei;
- asigurarea că rezultatele tuturor proceselor îndeplinesc cerinţele stabilite şi sunt îmbunătăţite continuu;
- aplicarea instrumentelor şi metodelor pentru îmbunătăţirea performanţelor organizaţiei;
- coordonarea programelor de audit intern şi de audit de secunda parte;
- implicarea în construirea unui sistem de management central pe client;
- asigurarea serviciilor pentru clienţi şi sprijinirea iniţiativelor de îmbunătăţire;
- coordonarea sistemului de monitorizare a satisfacţiei clientului;
- dezvoltarea unui sistem de management al relaţiilor cu furnizorii;
- evaluarea eficacităţii instruirii angajaţilor.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
7
Responsabil de mediu
iniţiere, cod COR: 325710
60 ore
1.000 lei/persoană
Tematica cursului va viza în primul rând:
- aplicarea prevederilor legale privind protejarea mediului;
- aplicarea prevederilor legale privind un mediu sănătos, SSM şi în domeniul PSI;
- aplicarea procedurilor de calitate;
- coordonarea procesului de instruire în domeniul mediului;
- gestionarea actelor normative de mediu;
- elaborarea programului de management de mediu;
- elaborarea programului de monitorizare a factorilor de mediu;
- monitorizarea factorilor de mediu;
- realizarea auditului intern;
- elaborarea programului de audit intern;
- supravegherea activităţii de pregătire pentru situaţiile de urgenţă;
- raportarea activităţii de mediu;
- elaborarea documentaţiei sistemului de management de mediu.
Condiţii minime de participare:
- studii medii (cu diplomă de bacalaureat);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de bacalaureat.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
!
Responsabil cu protecţia datelor cu caracter personal
specializare, cod COR: 242231
180 ore (60 ore teorie, 120 practică)
1.250 lei/persoană (curs online) 1.500 lei/persoană (curs standard)
Tematica cursului va viza în primul rând:
- informarea organizaţiei şi persoanelor vizate cu privire la drepturile şi obligaţiile lor în baza legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal;
- monitorizarea modalităţilor prin care organizaţia respectă legislaţia privind protecţia datelor cu caracter personal şi standardele specifice la care organizaţia a aderat;
- emiterea de recomandări şi oferirea asistenţei de specialitate organizaţiei cu privire la interpretarea şi aplicarea prevederilor legislaţiei privind protecţia datelor cu caracter personal;
- gestionarea relaţiei cu autoritatea de supraveghere în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal;
- respectarea principiului obiectivităţii în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal;
- asigurarea şi gestionarea registrului de evidenţă al prelucrării datelor cu caracter personal;
- gestionarea şi coordonarea resurselor umane, financiare, tehnice necesare realizării sarcinilor şi activităţilor specifice domeniului protecţiei datelor cu caracter personal;
- dezvoltarea profesională continuă în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal;
- monitorizarea alocării instrumentelor şi metodelor de îmbunătăţire a eficacităţii sistemului de management al securităţii datelor cu caracter personal;
- analizarea şi evaluarea riscurilor de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Condiţii minime de participare:
- studii superioare (cu diplomă de licenţă);
Documente necesare participanţilor la curs:
- copie după cartea de identitate;
- copie după certificatul de naştere;
- copie după certificatul de căsătorie (doar dacă numele de pe documente nu este acelaşi şi s-a schimbat în urma căsătoriei);
- copie după diploma de licenţă.
Costul de participare acoperă:
Lectorii, pauzele de cafea, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.
De asemenea, costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicata, art. 47.
Mod de plată:
Integral sau în 2 rate, prima rată înainte de începerea cursului.
Plăţile se fac in lei, la sediul CCISV sau în contul RO 93RNCB 0234022703770001, deschis la BCR Sucursala Suceava.
Cum te poți înscrie?
Înscrierile la cursuri se realizează prin completarea și transmiterea formularului de înscriere pe adresa de email: office@ccisuceava.ro, prin fax: 0230.520.099, sau prin depunerea personală la sediul CCI SV din Str. Universității, nr. 15-17, Suceava.
Reduceri și facilități aplicabile taxei de înscriere:
- 20% pentru 3-4 persoane din cadrul aceleaşi firme sau instituţii.
- 20% pentru angajații IMM-urilor care au participat la cursurile gratuite furnizate în cadrul Proiectului IMPULS.
- 10% pentru 2 persoane din cadrul aceleași firme sau instituţii.
- 10% pentru salariaţii firmelor membre ale Camerei de Comerţ și Industrie Suceava.
- Voucher 10% pentru fidelitate – se acordă la finalizarea unui curs cu taxă din programa noastră.
- Voucher pentru recomandare – Dacă ești mulțumit de calitatea serviciilor noastre de formare profesională și ne recomanzi colegilor sau prietenilor tăi, noi vă răsplătim cu vouchere cadou, reprezentând un discount în valoare de 50 lei pentru participarea la un curs din programa noastră.
*Notă:
Reducerile și voucherele acordate de CCI Suceava nu se cumulează.
Pentru mai multe detalii privind acordarea reducerilor, accesați Regulamentul.
*Programele de formare profesională furnizate de CCI SV se organizează în baza formării unei grupe minime de 15/20 participanți înscriși și se desfăşoară la sediul din Suceava al Camerei de Comerţ si Industrie Suceava.
**Costul cursurilor se deduce din impozitul pe venit/profit conform OG 129/2000 republicată, art. 47!
Relații referitoare la procedura de înscriere la cursuri, precum și alte detalii legate de desfășurarea programelor de formare profesională la numerele de telefon: 0230.521.506 sau 0749.145.569, Teona Moisă – Consilier cursuri de formare profesională.