bv

 

Biroul Virtual creat de Camera de Comert si Industrie Suceava este un nou serviciu oferit de CCI Suceava companiilor care doresc sa isi desfasoare activitatea fara suportarea costurilor aferente unui birou standard.

Avantaje

  • Cea mai simpla solutie pentru dezvoltarea afacerii
  • Adresa recunoscuta pentru afacerea dumneavoastra in sediul Camerei de Comert si Industrie Suceava
  • Acces la dotarile Biroului Virtual
  • Spatiu eficient pentru intalnirile de afaceri
  • Fara cheltuieli pentru biroul dumneavoastra
  • Fara garantii
  • Fara costuri de amenajare a biroului
  • Fara cheltuieli de personal
  • Fara costuri de telecomunicatii (telefon, internet)
  • Fara costuri de marketing si publicitate
  • Fara cheltuieli de instalare
  • Fara birocratie fiscala
  • Servicii

Va oferim 2 pachete de servicii ale Biroului Virtual, Start Up si Business, pentru orice buget, de orice dimensiuni si pentru orice situatie.

De asemenea va oferim si 5 servicii optionale pentru cei interesati de externalizarea serviciilor de marketing, juridice, de resurse umane si de contabilitate.

BV.STARTUP

Servicii incluse

  • Servicii telefonice – Preluarea personala a apelurilor. Beneficiati de un numar de telefon individual. Secretariatul nostru va prelua apelurile raspunzand cu numele firmei dvs, în toate zilele lucratoare. Exceptie fac apelurile în masa sau actiuni de marketing.
  • Servicii postale – Scrisorile vor fi scanate în cel mult 24 de ore si transmise pe adresa dvs de e-mail. Adresa de e-mail va fi pusa la dispozitia dvs. pe serverul nostru, astfel încat sa ne putem asigura ca toate mailurile ajung la dvs.
  • Servicii de E-Mail – Daca aveti deja o adresa de E-Mail a firmei din Romania aceasta poate fi verificata zilnic de catre secretariatul nostru.
  • Card Membru CCI Suceava – Cu ajutorul acestui card beneficiati de diverse discounturi la serviciile oferite de CCI Suceava.
  • Acces online – Va permite sa accesati online corespondenta scanata, apelurile primite sau documentele firmei dvs.

BV.BUSINESS

Servicii incluse

  • Servicii telefonice – Preluarea personala a apelurilor. Beneficiati de un numar de telefon individual. Secretariatul nostru va prelua apelurile raspunzand cu numele firmei dvs, în toate zilele lucratoare. Exceptie fac apelurile în masa sau actiuni de marketing.
  • Servicii postale – Scrisorile vor fi scanate în cel mult 24 de ore si transmise pe adresa dvs de e-mail. Adresa de e-mail va fi pusa la dispozitia dvs. pe serverul nostru, astfel încat sa ne putem asigura ca toate mailurile ajung la dvs.
  • Servicii de E-Mail – Daca aveti deja o adresa de E-Mail a firmei din Romania aceasta poate fi verificata zilnic de catre secretariatul nostru.
  • Card Membru CCI Suceava – Cu ajutorul acestui card beneficiati de diverse discounturi la serviciile oferite de CCI Suceava.
  • Acces online – Va permite sa accesati online corespondenta scanata, apelurile primite sau documentele firmei dvs.
  • Sediu legal – Va oferim o adresa legala pentru sediul firmei dvs., o conditie fara de care nu este posibila înfiintarea sau functionarea unei companii în Romania.
  • Acces sala sedinta/ Acces sala conferinta – Puteti tine o sedinta sau puteti utiliza una dintre salile de conferinta ale CCI Suceava.
  • Evidenta centralizata a apelurilor – Evidenta centralizata a apelurilor, înstiintarea automata via E-mail la fiecare apel nou aparut.
  • Servicii fax – Receptionare faxuri si transmiterea în format PDF pe adresa dvs. de E-mail. Arhivare faxuri. Pana la 100 pagini/luna.
  • Transmitere de informatii – Transmitere informatii dupa cerintele dvs. Exceptand apelurile în masa sau actiunile de marketing. Pana la 100 de apeluri/luna în reteaua fixa. Convorbirile externe sau în retelele de telefonie mobila vor fi facturate separat.